Visgilde Oosterschelde
Lombardenstraat 2
4611 VZ Bergen op Zoom
T. 0164-255524

Visgilde de Zeeland
Markiezaatsweg 11b
4615 PA Bergen op Zoom
T. 0164-700260

Beste relatie van Visgilde uit Bergen op Zoom,

Ter gelegenheid van het 20 jarig jubileum (2017-2018) van ondernemer Arie Schot gaan wij voor hem een krant uitgeven. Een krant met als thema: Vis van start tot finish. Alle stappen in het proces komen aan bod. Denk hierbij aan de inkoop van verse vis, het vervaardigen van maaltijden, de temperatuur beheersing, frituren maar ook de winkel en de winkelverkoop en Social Media. En natuurlijk komt de ondernemer zelf ook aan bod. 

Deze krant, met een hoog bewaargehalte, wordt aangeboden in Bergen op Zoom en Omstreken. Tevens is deze (gratis) verkrijgbaar in de beide Visgilde winkels in Bergen Op Zoom. En indien gewenst kunt u als deelnemer ook exemplaren ontvangen.

Wij, SamondFood werken al meer dan 10 jaar samen met Arie Schot als het gaat om advies en producties op gebied van communicatie, reclame, fotografie maar ook HACCP. Arie Schot is ”super” enthousiast dat de mijlpaal op deze wijze voor hem wordt vormgegeven. Het is dan ook onze wens dat we dit project kunnen uitvoeren zonder financiële bijdrage van Arie zelf.

U, als zakelijke relatie, kunt een bijdrage leveren door bijvoorbeeld een advertentie te laten plaatsen en/of binnen het gekozen thema aandacht geven aan uzelf. Denk hierbij aan tekst en uitleg over uw bedrijf in relatie tot vis van start tot finish.

Er zijn 2 opties. Ten eerste kunt u kiezen voor een waardebon waarvan u zelf de hoogte bepaald. De invulling van de waardebon doen wij samen met u. Ten tweede kunt u kiezen voor een standaard advertentie uit de tarievenkaart. Bijdrage(s) boven de €  750 daarvoor geldt sowieso een combinatie van advertentie en free publicity.  

De minimaal 20 paginakrant in Tabloid formaat (264mmx400mm) daar worden er maximaal 70.000 van gedrukt.

SamondFood verzorgt voor u de opmaak van de advertentie, maar zelf aanleveren mag natuurlijk ook. En als het gaat om tekst dan nemen wij het interview af of redigeren de door u aangeleverde tekst. U kunt een foto aanleveren of wij maken voor u de foto die past bij het artikel.

Een krant waarin u, als relatie van Arie Schot, eigenlijk niet in mag ontbreken.

Voor vragen over deze uitgave kunt u mij altijd bellen of mailen:

Wouter Boswinkel, SamondFood

(T) 079 2600 097 direct (M) 06 52 06 7085 (E) samondfood@gmail.com

Tariefkaart Jubileum

Tariefkaart:  Jubileumkrant 2017-2018

U heeft 2 opties.

Ten eerste u kiest een zgn. waardebon. Met dit bedrag gaan wij samen met u een passende ruimte reserveren in de krant. Dit kan informatie zijn over uw bedrijf of product. Een combinatie met een aanbieding al dan niet in een advertentievorm opgemaakt. Voorwaarde is dat het vis gerelateerd is. U kunt dit zien als, betaalde redactie, advertorial. Wij ondersteunen u met de tekst en beeld daar waar gewenst. U kunt kiezen uit ieder bedrag wat u past. Kijk even naar de advertentietarieven zodat u een indicatie heeft wat de waardebon waard is in relatie tot ruimte (formaat) in de krant.

Ten tweede u kiest voor een advertentie, hiervoor geldende de onderstaande tarieven. Kiest u voor 1/16 pagina dan is dit uitsluitend een vaste opmaak waarin uw bedrijfsnaam of persoonsnaam samen met n.a.w. gegevens en logo komen te staan. De titel van de advertentie wordt <uw naam> feliciteert Visgilde BoZ met haar jubileum.

Adverteerders die ½ pagina of meer afnemen ontvangen extra ruimte voor free publicity (redactioneel artikel). Ook hier geldt dat het gerelateerd moet zijn aan vis. Een halve pagina advertentie geeft ruimte voor een ¼ pagina free publicity en een hele pagina geeft ruimte voor ½ pagina free publicity.

Note: Dit wordt natuurlijk ook meegenomen als u voor een waardebon kiest van een gelijkwaardig bedrag.

 

Wat gaan we schrijven?

Vis van start tot finish! Dit is de titel van de jubileumkrant die wordt uitgegeven (eind 2017-begin 2018) ter gelegenheid van het 20-jarig ondernemerschap van Arie Schot, eigenaar van Visgilde Oosterschelde en Visgilde de Zeeland.

Aan bod komt natuurlijk het succes van een ondernemer die een eigen koers vaart binnen de grote formule. Denk aan het jaarlijks succes bij de AD-Haringtest. De verkiezing Visspecialist van het jaar. De mediterrane dagen om nog even de vakantie te verlengen als je alweer in Nederland bent. Maar ook de keuze om op het juiste moment voor een 2e winkel te kiezen die dicht bij de 1e winkel ligt. En dan de keuze als een van de eerste visspecialisten een eigen webwinkel te starten in vis- en visspecialiteiten.

Maar de krant gaat over het proces voordat de consument de vis op haar bord heeft. Wat komt er allemaal bij kijken en wie zijn we allemaal verantwoordelijk voor.  Het idee is dat alle relaties die dit mogelijk maken ook deelnemen aan de krant.

Uit welke zeeën, wateren, of gebieden komt de vis? Waar wordt de vis gekocht en hoe komt die in de winkel. Wat gaat in de grote vriezers en wat gaan in de koeling en wat doen we met de levende schelp- en schaaldieren. De partners komen in beeld die vertellen over de koeling, vriezers. De gebakken vis en de olie/frituur. Hoe werkt de frituurmachine en welke olie/frituur wordt gebruikt. En hoe vaak wordt dit vervangen. Wat gebeurt er met de visafval, graten?

Hoe belangrijk zijn de leveranciers om er voor te zorgen dan dat de consument kan genieten van verse vis, schelp-en schaaldieren en maaltijden. En hoe belangrijk zij de visgilde-teams die ervoor zorgen dat de wensen en vragen van de klanten optimaal worden afgehandeld. En wat gebeurt er achter de schermen. Hoe schat je in wat de vraag wordt, dat je de juiste voorraad hebt om nee-verkoop te voorkomen, dus niet tekort komt of overhoud. En natuurlijk het antwoord op de vraag is vis duur?

Natuurlijk is er veel meer te delen we gaan er alles aan doen om dit dan ook goed te verwoorden. Samen met de partners van Visgilde Oosterschelde en Visgilde de Zeeland en het Visgilde.

Doe mee met dit project en we maken het samen met u tot een succes.

De buren!

Naast directe relaties van Arie Schot zijn er ook de buren, ofwel collegae die hun winkel hebben in de directe omgeving van het centrum, de Lombardenstraat, of in het winkelcentrum de Zeeland.

Een krant uitgeven met als thema vis van start tot finish legt geen beperking op voor ondernemers die niets met vis te maken hebben. Juist voor de groep ondernemers die buren zijn is het interessant genoeg om zich ook te presenteren.

Wij zijn op zoek naar adverteerders die een binding hebben met het product en/of geografische verbonden zijn.

Voor vragen:

Wouter Boswinkel, SamondFood

079 2600 097 (m) 06 52 06 7085

Visgilde Oosterschelde
Lombardenstraat 2
4611 VZ Bergen op Zoom
T. 0164-255524

Visgilde de Zeeland
Markiezaatsweg 11b
4615 PA Bergen op Zoom
T. 0164-700260